Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Kolporter umożliwia wydawcom wstawienie własnych nośników do punktów sprzedaży



dlahandlu.pl - 24 września 2018 12:34


Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.

Spółka dysponuje ponad kilkudziesięcioma rodzajami nośników, służącymi do promocji czasopism, gazet i wydań kolekcjonerskich, ale cały czas wprowadza nowe. Zdaniem przedstawicieli Kolportera kampanie promocyjne, realizowane na nośnikach, pozwalają na zwiększenie sprzedaży promowanego tytułu.

– Nośniki wspierające ekspozycję, a co za tym idzie również sprzedaż prasy, mamy w swojej ofercie już od lat. Sprawdzają się bardzo dobrze. Teraz postanowiliśmy jednak pójść krok dalej i umożliwić wydawcom dostarczenie, za naszym pośrednictwem, ich własnych nośników do punktów sprzedaży prasy. Z kolei sprzedawcy mogą zwracać się do nas z prośbą o dostarczenie darmowego nośnika, który poprawi ich wyniki sprzedażowe. Nasi specjaliści chętnie doradzą im w tym zakresie, pomogą wybrać najlepszy, podpowiedzą, jak zaaranżować przestrzeń sprzedażową – wyjaśnia Dariusz Materek rzecznik prasowy Kolportera.

– Zakładamy, że dzięki temu uda nam się uzyskać jeszcze lepsze wyniki. A to wspólny cel wszystkich uczestników rynku prasowego – dodaje.

W minionym roku wydawcy prasy przeprowadzili za pośrednictwem Kolportera ponad 1 000 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Zdaniem przedstawicieli spółki m.in. dzięki temu wyniki, jakie osiągają w sprzedaży prasy punkty obsługiwane przez Kolportera, są lepsze od średniej rynkowej.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.