Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Iza Kuna, Artur Żmijewski i Piotr Gąsowski w serialu sponsorowanym przez IKEA



dlahandlu.pl - 27 września 2018 12:04


30 września na antenie Telewizji Polsat wyemitowany zostanie pierwszy odcinek miniserialu komediowego „Dom Pełen Życia”. To kontynuacja serii „Dom Pełen Zmian”, którą można było oglądać jesienią ubiegłego roku. W obsadzie znaleźli się m.in. Iza Kuna, Artur Żmijewski, Wojciech Mecwaldowski, Marcin Perchuć, Piotr Gąsowski i Olga Kalicka. Sponsorem serialu jest IKEA.

„Dom Pełen Życia” to dziesięcioodcinkowy miniserial fabularny, w którym głównym wątkiem jest życie w domu ze wszystkim, co z tym związane. IKEA wsparła projekt, którego główny przekaz jest zgodny z wartościami, jakie komunikuje marka: to jak mieszkamy, ma wpływ na to jak żyjemy, ponieważ dom to nie tylko budynek, ale przede wszystkim nasi najbliżsi ze wszystkimi ich potrzebami i emocjami. Serial i jego bohaterowie zapraszają nas do swoich pełnych życia domów i pozwalają nam uczestniczyć w obserwowaniu i rozwiązywaniu różnych życiowych wyzwań. Łącznikiem wszystkich odcinków i bohaterów jest Pan Gienio, klasyczna „złota rączka”, w którego rolę wcielił się Piotr Gąsowski.

– Kontynuując komunikację „IKEA. Niech Żyje Dom!”, po raz kolejny zdecydowaliśmy się wesprzeć niestandardowy koncept miniserialu, który pokazuje Polakom, jak domy i ich wygląd wpływają na nasze codzienne życie. W kolejnych odcinkach serialu widzowie mogą poznać inspirujące, kompleksowe i przede wszystkim proste sposoby na rozwiązanie przeszkód, jakie stawia przed nami codzienne życie – mówi Agnieszka Horbaczewska, External Communication Specialist IKEA Retail w Polsce.

Reżyserem drugiej odsłony serialu, podobnie jak pierwszej, jest Kristoffer Rus. Za zdjęcia odpowiada Jan Rus Słomiński, a pomysł i produkcję Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg z Prime Film Production („Piąty Stadion”, „Dwoje we Troje”, „Tu się gotuje!”) przy współpracy z Wavemaker Content – agencji kreatywno-contentowej działającej w ramach Wavemaker. Działaniami digitalowymi zajmuje się VML.
Emisja serialu rozpocznie się 30 września br. na antenie Telewizji Polsat. Zaplanowanych jest 10 sześciominutowych odcinków. Kolejne odcinki będę emitowane również na IPLA, IKEA.pl oraz kanale You Tube IKEA Polska.

Grupa IKEA w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów (w drugiej połowie br. otworzy jedenasty w centrum handlowym Blue City) i zarządza pięcioma centrami handlowymi poprzez IKEA Centres Polska. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i Wschodniej. Do Grupy IKEA w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną.

W roku finansowym 2017 ponad 28 mln osób odwiedziło sklepy IKEA, a strona www.IKEA.pl odnotowała ok. 91 mln wizyt.