Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

SuperDrob promuje Kurczaka Sielskiego z segmentu premium



pr - 1 października 2018 11:11


SuperDrob S.A., jeden z czołowych polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie nowa propozycja firmy w segmencie premium – Kurczak Sielski z chowu bez antybiotyków. Działania obejmą główne stacje telewizyjne, serwisy internetowe oraz nośniki zewnętrzne w ośmiu największych miastach Polski.

Kurczak Sielski to propozycja SuperDrob, skierowana do bardziej wymagających konsumentów. Pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak i jest karmiony paszą bez surowców GMO, wpisując się w oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej poszukują produktów naturalnych, zdrowych i dobrej jakości.

Kampania reklamowa Kurczaka Sielskiego startuje z początkiem października i obejmuje nośniki zewnętrzne w ośmiu największych ośrodkach miejskich w Polsce (GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław). Również w październiku rozpocznie się emisja spotów reklamowych (wersje 30’, 15’ i 8’), nadawanych w ponad 20 kanałach, w tym TVP, TVN i Polsat oraz antenach tematycznych. Spoty z Kurczakiem Sielskim pojawią się również w serwisie YouTube oraz w czołowych portalach VOD. Działania reklamowe zostaną również uzupełnione materiałami promocyjnymi w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów (spoty TV, branding opakowań, materiały OOH, dedykowana strona www) odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ONE House.