Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Marka La Halle wdraża systemy do realizacji transformacji omnichannel



dlahandlu.pl - 1 października 2018 11:29


La Halle, francuska sieć sklepów z odzieżą i obuwiem, założona w 1981 roku, wybrała systemy informatyczne Comarch do realizacji głębokiej transformacji omnichannel i rozwoju strategii zorientowanej na klienta.

Moduły wchodzące w skład kompleksowej platformy Comarch Retail zostaną zainstalowane na ponad pięciu tysiącach urządzeń w 900 sklepach firmy La Halle. Umowa z La Halle została podpisana w czerwcu 2018 roku. Jest to największy projekt w historii Comarch na wdrożenie systemów klasy ERP.

Comarch Order Management System pozwoli na scentralizowanie i ujednolicenia  danych firmowych takich jak: cenniki, kolekcje, promocje, rabaty, skonsoliduje wszystkie procesy sprzedaży cross-kanałowej (store-to-web, click-and-collect, e-reservation oraz ship-from-store). Te operacje mają na celu zwiększenie satysfakcji klienta z procesu zakupowego oraz zwiększenie lojalności klienta wobec marki La Halle.

Rozwiązanie dedykowane do sprzedaży detalicznej Comarch POS umożliwi firmie La Halle kompleksowe zarządzanie sprzedażą przy automatycznym zastosowaniu spersonalizowanych ofert. Na podstawie zebranych, szczegółowych informacji na temat preferencji i potrzeb klienta oraz dostępności produktów, system jest w stanie przygotować oferty zgodne z oczekiwaniami konsumentów.

Dodatkowo sprzedawcy będą mogli korzystać z  systemu Comarch mPOS, zainstalowanego na smartfonach i tabletach. Mobilny system zagwarantuje pracownikom dostęp do tych samych informacji, które znajdują się w wersji stacjonarnej oprogramowania. Dzięki tej wiedzy sprzedawcy i pracownicy sklepów będą mogli doradzać klientom podczas całego procesu zakupowego, od momentu  wejścia do sklepu aż do finalizacji transakcji w dowolnym miejscu w sklepie.

Rozwiązanie Comarch będzie zawierać również system Comarch Store Back Office. To rozwiązanie, dostępne zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej, umożliwia zarządzanie logistyką w obrębie sklepu (przyjęcie, wydania, inwentaryzacja) oraz stanami magazynowymi dzięki jednolitej prezentacji dostępności produktów w czasie rzeczywistym. Informacje o stanach magazynowych są kluczowym elementem we wdrażaniu strategii omnichannel.

– Digitalizacja, czyli cyfrowa transformacja, jest dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, obecna w centrum strategicznych wyzwań firm z branży handlu detalicznego. Rozwiązania mobilne dla pracowników sklepów są obecnie nieodzowne, jeśli chcemy poprawić produktywność oraz usprawnić proces sprzedaży zgodnie ze strategią omnichannel - wyjaśnia Arkadiusz Iłgowski, Prezes Comarch France.

Od ponad 35 lat, La Halle oferuje szeroki asortyment produktów odzieżowych, obuwia i wyrobów galanteryjnych dedykowanych dla szerokiego grona odbiorców, w przystępnej cenie i za pomocą rozbudowanej sieci sprzedaży krajowej liczącej ponad 900 sklepów.