Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Żabka ze sklepami w biurowcach i akademiku



dlahandlu.pl - 2 października 2018 12:06


Biurowce West Station, Empark Mokotów Business Park (budynek Taurus) czy Spark w Warszawie, a także prywatny akademik Student Depot we Wrocławiu – to nowe lokalizacje, w których pojawiły się właśnie lub w najbliższym czasie zostaną otwarte sklepy Żabka.

- Naszym zadaniem jest być blisko klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Realizujemy tę misję dzięki korzystnym lokalizacjom m.in. w nowoczesnych biurowcach czy centrach biznesowych, w których Żabki stanowią odpowiedź na potrzeby zarówno lokalnych społeczności jak i pracowników biur, chcących zrobić szybkie zakupy na śniadanie, obiad czy kolację. Dużą popularnością cieszy się także oferta Żabka Café ze świeżo mieloną kawą czy ciepłymi przekąskami jak np. hot dogi. Z satysfakcją patrzymy na rozwój współpracy z deweloperami, którzy dostrzegają zmiany zachodzące w naszych sklepach - mówi Waldemar Lisiewicz, dyrektor ds. ekspansji.

Sklepy Żabka pojawią się w nowoczesnych budynkach biurowych Warszawy jak West Station, przy alejach Jerozolimskich czy w kompleksie Empark przy ulicy Wolskiej 5. Sklep w nowym formacie został otwarty także w prestiżowym biurowcu Spark na terenach dzielnicy Wola, przy alei Solidarności, Okopowej i Wolskiej. Dodatkowo po raz pierwszy Żabka otworzyła swoją placówkę w budynku nowoczesnego, prywatnego akademika Student Depot we Wrocławiu przy ulicy Robotniczej 96. Kolejny sklep w prestiżowym akademiku Base Camp zostanie otwarty niebawem w Łodzi przy ul. Rewolucji 1905.

Nowoczesny format sklepów Żabka odpowiada na potrzeby zabieganych klientów. Z tego powodu sklepy sieci można znaleźć nie tylko w osiedlowych blokach, centrach miast czy w pobliżu węzłów komunikacyjnych. W tym roku Żabka otworzyła swoje placówki m.in. w Hotelu Hampton by Hilton czy warszawskim metrze. Żabka stawia również na rozwój sklepów sezonowych, których w tym roku w nadmorskich kurortach było aż 12.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5200 placówek prowadzonych przez przeszło 3500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już 2500 sklepów.