Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Rodziny z dziećmi – rosnąca grupa klientów gastronomii



horecatrends.pl - 2 października 2018 12:11


Rodziny z dziećmi stanowią coraz większą grupę klientów restauracji. Dlaczego warto postawiać na ofertę (nie tylko jedzeniową) dla najmłodszych? I jak to zrobić? Portal horecatrends.pl spytał o to Dorotę Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Na rynku gastronomicznym od pewnego czasu furorę robią śniadania za złotówkę. Miejsca, które oferują taką ofertę, nie narzekają na brak klientów. Także w okresach obowiązywania standardowego cennika. Teraz do głosu dochodzi nowa, "złotówkowa" promocja, skierowana do rodzin z dziećmi. Warto się jej przyjrzeć, ponieważ odzwierciedla zmianę postrzegania znaczenia dzieci w restauracjach.

We wrześniu tego roku sieć Sphinx wystartowała z promocją "Dzieci jedzą za 1 zł". Przy zamówieniu dania głównego z menu lub wkładek sezonowych, za dowolne danie główne lub zupę z Kids Menu klienci płacili 1 zł. Ukłon w stronę dzieci? Czy bardziej w stronę rodziców? W końcu to ich portfel odczuje promocję i to oni zadecydują o wyborze lokalu. Portal horecatrends.pl spytał Dorotę Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, jak istotnym klientem dla restauracji są rodziny z dziećmi.

Całość na horecatrends.pl