Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

E.Leclerc z kolejną odsłoną międzynarodowej akcji promocyjnej



dlahandlu.pl - 2 października 2018 13:58


Dwie oferty tematyczne w pierwszej połowie października przygotował dla klientów E.Leclerc. w katalogach pod hasłem „Zakupy z Powerem".

Pierwszy katalog, który obowiązuje od 2 października, poświęcono w części ofercie nawiązującej do Światowego Dnia Zwierząt. Zaprezentowano w nim akcesoria dla psów i kotów. 

Od 9 października w sklepach E.Leclerc promocjami zostaną objęte produkty kuchni francuskiej. Wśród nich znajdą się sery – pleśniowa roladka kozia, coulommiers czy popularne camembert i brie. W ofercie pojawią się także francuskie pasztety i wędliny, napoje – soki i lemoniady oraz słodycze.

Oba katalogi „Zakupy z Powerem” będą obowiązywały do 13 października. Obok oferty tematycznej, promocje obejmą produkty spożywcze, chemię gospodarczą, odzież czy sprzęt domowy. Oferta dotyczy wybranych sklepów E.Leclerc.

Jesienne „Zakupy z Powerem” to czwarta odsłona międzynarodowej akcji promocyjnej „Super Power”, organizowanej przez E.Leclerc cyklicznie od 2017 roku. W ramach kampanii prezentowane są katalogi w identyfikacji graficznej spójnej dla wszystkich krajów, w których funkcjonuje marka.

E.Leclerc działa w Polsce od 1995. Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 50 sklepach znajdujących się w 44 miastach na terenie 15 województw.