Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Intersport zanotował wzrost sprzedaży LfL



dlahandlu.pl - 2 października 2018 14:52


Intersport Polska SA w trzecim kwartale 2018 roku odnotował wzrost sprzedaży rok do roku o 1,8 proc., w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 85 proc.

Łączne przychody netto ze sprzedaży w trzecim kwartale 2018 roku wyniosły 42,2 mln zł, czyli o 2,6 proc. mniej niż w trzecim kwartale 2017 roku. Jednocześnie, w związku z restrukturyzacją sieci handlowej, powierzchnia sprzedaży wg stanu na dzień 30.09.2018 r. była mniejsza rok do roku o 5,4 proc.

- Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: buty sportowe, running, rowery, zaś spadek sprzedaży odnotowano w kategorii turystyka, ze względu na utrzymujące się wysokie temperatury niesprzyjające sprzedaży kurtek – informuje spółka.

Narastająco od stycznia do września 2018 roku spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 132,8 mln zł, co oznacza wzrost o 0,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów odnotowano wzrost obrotów o 4,7 proc. rok do roku, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 57 proc.