Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Anna Gajewicz pokieruje rozwojem marki tołpa oraz markami własnymi Torf Corporation



dlahandlu.pl - 3 października 2018 12:31


Stanowisko dyrektor marketingu w randze członka zarządu Torf Corporation Sp. z o.o. objęła Anna Gajewicz. Odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania digitalowe i socialowe, PR oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa oraz rozwojem marek private label.

Anna Gajewicz ma ponad 20 letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser, gdzie zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu.

Anna Gajewicz ukończyła studia magisterskie na SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania.
Torf Corporation działa na polskim rynku kosmetycznym od 29 lat. Spółka produkuje kosmetyki pod znaną marką tołpa, jak również jest kluczowym dostawcą kosmetycznym dla największych sieci w regionie pod markami własnymi (private label).
W 2017 roku Fundusz należący do Resource Partners kupił 70% udziałów Torf Corporation w ramach
nowego funduszu European Equity Partners II.