Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ikea w Blue City z nowym formatem gastronomicznym



propertynews.pl - 4 października 2018 14:01


IKEA, która powstanie w Blue City w Warszawie, to także Bistro i Café, czyli zupełnie nowy format IKEA Food.

Niestandardowy, unikalny na skalę światową koncept powita swoich pierwszych klientów już pod koniec października br. IKEA w Blue City będzie miejscem dla wszystkich, którzy myślą o urządzaniu i dekorowaniu wnętrz w swoim stylu.

Mniejszy sklep blisko centrum miasta to odpowiedź IKEA na zmieniające się potrzeby oraz styl życia konsumentów. Ze względu na mniejszą powierzchnię, na miejscu będzie możliwość kupienia części produktów z asortymentu IKEA. Jednak dzięki zastosowanym rozwiązaniom technologicznym, klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą IKEA.

Testowane w sklepie innowacyjne projekty będą ich nie tylko inspirować, ale także ułatwią wybór i dokonywanie zakupów. Wszystkie produkty z asortymentu, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu – samodzielnie lub z pomocą pracowników.

Wnętrze IKEA w Blue City będzie łączyć dotychczasową stylistykę z nowymi rozwiązaniami wizualnymi i technologicznymi. Jednym z nich jest brak znanej ze standardowych sklepów IKEA ścieżki zakupowej - klienci sami decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć.

IKEA w Blue City to także Bistro i Café, czyli zupełnie nowy format IKEA Food. Menu oparte będzie na sezonowości i różnorodności. W ofercie znajdą się między innymi kanapki z wypiekanego na miejscu pieczywa czy sałaty i koktajle ze świeżych składników.

Nie zabraknie ciepłych, sezonowych dań mięsnych oraz wegetariańskich, a także ulubionych przez naszych klientów tradycyjnych klopsików i ostatniej nowości, czyli wege hot doga. Klienci IKEA będą mogli również napić się kawy oraz zamówić coś słodkiego, np. bułeczkę cynamonową lub torcik DAIM.

Sklep IKEA w Blue City zostanie otwarty w ostatnim tygodniu października. Ze względu na testowane zupełnie nowe funkcjonalności, dokładna data zostanie podana bliżej tego terminu.

Dyrektorem sklepu IKEA W BLUE CITY została Magdalena Rozengart-Grzelczak.

Grupa IKEA w Polsce posiada obecnie dziesięć sklepów (w drugiej połowie br. otworzy jedenasty w centrum handlowym Blue City) i zarządza pięcioma centrami handlowymi poprzez IKEA  Centres Polska. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego  Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i  Wschodniej. Do Grupy IKEA w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną.

W roku finansowym 2017 ponad 28 mln osób odwiedziło sklepy IKEA, a strona www.IKEA.pl odnotowała ok. 91 mln wizyt.