Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Coccodrillo rośnie w kanale internetowym



propertynews.pl - 5 października 2018 11:15


Przychody Coccodrillo po trzecim kwartale 2018 roku w kanale e-commerce były wyższe o 33 proc. porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Narastająco, przychody wypracowane w polskim sklepie internetowym wyniosły 15,3 mln zł.

CDRL, właściciel marki Coccodrillo, zanotował wzrost wyników po trzech kwartałach br. Narastająco, przychody wypracowane w polskim sklepie internetowym wyniosły 15,3 mln zł i wzrosły o 33 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W tym czasie przychody z polskich sklepów ukształtowały się na poziomie 107,8 mln zł i były wyższe o 1 proc. od wyników zanotowanych rok wcześniej.

- Pomimo bardzo ładnej pogody we wrześniu, która nie sprzyjała zakupom na kolejny sezon, udało nam się utrzymać bardzo dobry poziom sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i kanale internetowym.Skupiamy się na tworzeniu odzieży dziecięcej najlepszej jakości, o ciekawym wzornictwie i modnym fasonie. Nowa kolekcja przypadła do gustu naszym klientom, którzy chętnie odwiedzali nasze sklepy oraz zamawiali ubrania przez internet– mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

We wrześniu przychody wygenerowane przez sieć polskich sklepów wzrosły do 12,6 mln zł wobec 12,4 mln zanotowanych w roku ubiegłym. W polskim kanale e-commerce spółka odnotowała 2,3 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu do września 2017 roku.– Przy obecnym poziomie rozwoju naszej firmy, skupiamy się na optymalizacji krajowej sieci sprzedaży. Nie planujemy znacząco zwiększać lokalizacji w Polsce. Stawiamy na rozwój zagraniczny i wzrost sprzedaży w kanale internetowym, poprzez ulepszenie platformy oraz dodanie kolejnych wersji językowych. – dodaje Dworczak

W pierwszym półroczu br. spółka wygenerowała 8,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto, wobec 2,9 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o blisko 200 proc. r/r. Przychody wyniosły 111,8 mln złi były wyższe od zanotowanych w ubiegłym roku o 10,6 proc. EBITDA ukształtowała się na poziomie 12,5 mln zł i wzrosła w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku o blisko 11 proc.