Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biedronka z mniejszymi wydatkami na reklamę w telewizji



dlahandlu.pl - 5 października 2018 12:31


W okresie od 17 do 30 września Lidl wydał na reklamę w telewizji 33 mln zł i był liderem zestawień Nielsena. Wydatki Biedronki wyniosły 14,1 mln zł.

W tygodniu od 17 do 23 września Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 16 996 744 zł, zajmując pierwsze miejsce w rankingu największych reklamodawców. Biedronka uplasowała się na 6. miejscu z wydatkami rzędu 8 440 980 zł. 8. pozycję zajął Carrefour (5 658 290 zł).

W tygodniu od 24 do 30 września Lidl wydał w telewizji 15 102 582 zł (ponownie lider), a Biedronka "zaledwie" 5 705 762 zł (9. miejsce w zestawieniu).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.