Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

PKN Orlen: 83 proc. naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju



dlahandlu.pl - 5 października 2018 14:07


PKN Orlen to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej koncernu.

W kampanii „Razem napędzamy Polskę” uwaga skupiona jest na szerokim zakresie działalności PKN Orlen ukazanej z perspektywy pracowników, osób korzystających z jego usług, a także tych, których Orlen wspiera jako mecenas kultury i sportu. Oni wszyscy przyczyniają się do wzmacniania rynkowej wartości firmy.

 – Ten spot to forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN Orlen. To ukazanie, że najważniejszą wartością spółki są ludzie – ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy Orlen – korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, bo 83 proc. naszych produktów na stacjach jest wytwarzanych w kraju, a za pośrednictwem Orlenu wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę – powiedział Marcin Stefaniak, dyrektor biura promocji i reklamy, PKN Orlen.

Autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara i jeden z najbardziej rozpoznawanych na świecie współczesnych polskich kompozytorów – Jan A.P. Kaczmarek.

Za realizację kampanii odpowiadała agencja GREY, spot wyreżyserowany przez Marcina Filipka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.