Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Opinie konsumentek filarem najnowszej kampanii telewizyjnej Lubelli Jajecznej



pr - 9 października 2018 13:21


Lubella zapytała Polki, jaki jest ich ulubiony makaron do rosołu. To opinie konsumentek tworzą filar najnowszej kampanii telewizyjnej marki. Odpowiedni kolor, delikatność, domowy smak – właśnie te cechy wyróżniają idealny makaron do zupy.

Każdy spot przedstawia inną kobietę – a każda z nich zdecydowała się przetestować nowość Lubelli. Bohaterki kampanii opowiadają o swoich oczekiwaniach wobec makaronu do rosołu. Po przygotowaniu Lubelli Jajecznej okazało się, że to właśnie doskonała na nie odpowiedź. To makaron, jaki lubią!

Sekret nowej Lubelli Jajecznej tkwi w użyciu 5 jaj oraz trzykrotnym wałkowaniu ciasta. Nowa linia produktów została bardzo pozytywnie odebrana pod kątem swojego wyjątkowego charakteru. W teście typu blind product aż 79% badanych potwierdziło, że są one delikatne jak domowe. Lubella Jajeczna 5 jaj to tradycyjny makaron w trzech formatach do wyboru: nitki, krajanka i wstążki.