Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Spomlek ruszył z nową kampanią marki Serenada



pr - 10 października 2018 14:06


Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada.

Nowa kampania ma na celu promocję serów Serenada po rebrandingu. Dotychczasowe opakowania zostały wzbogacone o nowe elementy graficzne. I tak oto pojawiła się na nich pieczęć „Polska Mleczarnia Spomlek od 1909 roku Polskie Sery”, która stanowi odwołanie do tradycji i polskiego pochodzenia produktów. W związku z tym, że konsumenci są wzrokowcami na nowych opakowaniach można znaleźć również apetyczne propozycje podania serów. Producent podkreśla na nich również walory zdrowotne swoich produktów poprzez specjalne oznaczenia – BEZ GMO, brak laktozy i konserwantów.

- Po wnikliwej analizie rynku i trendów konsumenckich doszliśmy do wniosku, że rebranding tak silnie zakorzenionej już w umysłach klientów marki, jaką jest Serenada wymaga intensywniejszej komunikacji w mediach. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie. Pozytywny wizerunek naszej marki budujemy nie tylko poprzez najwyższą jakość i najlepszy smak naszych produktów, ale również związane z nią pozytywne doświadczenia i emocje. I taka też jest cała kampania, poprzez którą chcemy podkreślić, że dzięki naszym serom codzienny, wspólny posiłek w rodzinnym gronie może być czasem pełnym radości i zabawy. – mówi Edward Bajko, Prezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Nowa kampania Serenady doskonale oddaje jej charakter, a słynne dziury i kropki pojawiające się w spocie reklamowym od razu przywołują na myśl skojarzenie z szatą graficzną marki. Tym razem Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek postanowiła jednak dodatkowo zaskoczyć odbiorców, zmieniając dotychczasową stylistykę reklam. Stąd też w spocie pojawia się rodzina, aby jeszcze bardziej podkreślić wesoły, rodzinny profil marki.

Komunikacja w ramach kampanii obejmuje media telewizyjne oraz internet – video i display. Spoty reklamowe będą emitowane, m.in. na kanałach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w najpopularniejszych stacjach tematycznych m.in. TVN Style, Kuchnia+.

W związku z tym, że TV i Internet są mediami, które wzajemnie się uzupełniają postanowiliśmy wykorzystać ich komplementarny charakter i przeprowadzić nową kampanię z wykorzystaniem różnych nośników. Spoty reklamowe będą emitowane od października do końca listopada 2018 roku. – dodaje Aneta Mostowiec, rzecznik prasowy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.