Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Kabanosy dyniowe na Halloween - wspólny produkt Henryka Kani i parku Energylandia



pr - 10 października 2018 14:19


Jedne z największych zakładów mięsnych w Polsce – ZM Henryk Kania – i Energylandia, czyli największy park rozrywki w kraju oficjalnie rozpoczynają współpracę. Efektem jest m.in. wspólny produkt – kabanosy dyniowe na Halloween.

Pierwsze wspólne projekty Henryka Kani i Energylandii ruszyły już w czerwcu – był to event na dzień dziecka organizowany na terenie parku oraz konkurs związany z wędlinami z linii stworzonej dla dzieci sygnowanej logo Disney Kitchen.

Kolejnym etapem współpracy jest wspólny produkt. To kabanosy z dynią i imbirem, które powstały z okazji zbliżającego się Halloween. Na opakowaniu produktu widnieje logotyp Energylandii sygnalizujący kolejny wspólny konkurs, w którym nagrodami będą m.in. wejściówki do parku rozrywki. Kabanosy będą w sprzedaży od 15 października na akcjach in-out w wiodących sieciach handlowych, w tym m.in. Auchan, Aldi, Intermarche czy Kaufland.

Wprowadzeniu produktu do sprzedaży będzie towarzyszył event w weekend 26-28.10, pod czas którego w parku świętowane będzie Halloween. Wtedy także goście odwiedzjący Energylandię będą mogli degustować nowe kabanosy Henryka Kani.

Energylandia to największy park rozrywki w Polsce, oferujący kilkadziesiąt atrakcji, które znajdują się na obszarze 26 hektarów. Park zlokalizowany jest w miejscowości Zator, na granicy dwóch największych aglomeracji południa, Śląska i Małopolski, niespełna pół godziny drogi z Katowic i Krakowa, a od Wadowic czy Oświęcimia park dzieli niespełna 17 kilometrów. 

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to jeden z największych przetwórców mięsa czerwonego w kraju i największa polska firma rodzinna działająca w sektorze mięsnym.