Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Magnolia Park powiększa ofertę o dwie nowe marki (galeria)



dlahandlu.pl - 16 października 2018 18:28


Do grona najemców Magnolia Park dołączyły właśnie dwie marki: Selectshop, jako pierwszy sklep na Dolnym Śląsku, i Salad Story. Pierwsza wzbogaca ofertę sklepów z ubraniami mody ulicznej. Z kolei druga urozmaica strefę restauracyjną.

W Magnolia Park pierwszy stacjonarny sklep w regionie otworzył właśnie Selectshop. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze, przy salonie Ochnik, i zajmuje powierzchnię 150 mkw.

Selectshop to propozycja dla osób z pasją do sportów związanych z deską. Na półkach klienci znajdą, deskorolki, longboardy i wszystko co z nimi związane: wiązania, trucki, kółka, odzież i wiele innych akcesoriów. W przyszłości może pojawią się także snowboardy. Selectshop to miejsce dla wszystkich – dla tych, którzy podążają za najnowszymi trendami mody ulicznej, jak i dla tych, którzy szukają własnego stylu. W ofercie dostępne są m.in. buty, kurtki, bluzy, czapki i koszulki. Ubrania codzienne oraz sprzęt sportowy pochodzą od rozpoznawalnych i cenionych producentów, takich jak: Burton, DC House, Prosto, Nike i Kappa.

Wzbogaciła się także oferta strefy restauracyjnej. Kilka dni temu otworzyło się Salad Story (obok Sevi Kebab, 30 mkw.). Głównym punktem w menu tej popularnej sieci są oczywiście sałatki. Salad Story serwuje także wrapy, hot boxy, zupy i sezonowe kompozycje soków.

Na co dzień klienci Magnolia Park mają do dyspozycji restauracje samoobsługowe obok kina Helios, m.in.: North Fish, Burger King, Sushi&Grill i Subway. Dodatkowo ofertę gastronomiczną wzbogacają restauracje z obsługą kelnerską, takie jak Surfer (nowość w ofercie), La Paryżanka czy Pizza Hut. W sumie w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku wśród 250 sklepów i punktów usługowych działa 30 restauracji i kawiarni.

Otwarcie Salad Story i Selectshop to nie jedyne zmiany w Magnolia Park w ostatnim czasie. Pod koniec lipca do grona najemców tej największej na Dolnym Śląsku galerii dołączyły marki Zara Home i Recman. Oferta powiększyła się także o salon z akcesoriami GSM Teletorium oraz o sklep Media Markt, który zastąpił Saturn. We wrześniu nową przestrzeń ekspozycyjną zaprezentowała perfumeria Douglas. Z myślą o klientach funkcjonalność salonów poprawiły również marki C&A i Wojas.