Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Szynka Ojca od ZM Henryk Kania, dostępna w Biedronce i Kauflandzie



pr - 22 października 2018 12:14


ZM Henryk Kania wprowadzają nowość - Szynkę Ojca. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.

Produkt dostępny jest w trzech wariantach. – Proponujemy naszym klientom zarówno opakowanie z wędliną w plastrach, jak i hermetycznie pakowany kawałek, a także całą szynkę przeznaczoną do lady chłodniczej i sprzedaży na wagę – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Szynkę Ojca wyróżnia wysoka mięsność, a także unikalny dobór i kompozycja przypraw. Produkt wchodzi do sprzedaży już w październiku. Będzie dostępna w m.in. w sieci Biedronka oraz Kaufland. A już początkiem 2019 roku produkt otrzyma silne wsparcie w postaci kampanii ATL i działań wizerunkowych. Zaplanowana jest już m.in. emisja spotu reklamowego.