Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

4fun Media kupuje Mustache.pl, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce



wirtualnemedia.pl - 25 października 2018 15:25


Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów - podają wirtualnemedia.pl

W komunikacie 4fun Media podano, że firma kupiła „wyodrębniony zespół składników materialnych oraz niematerialnych Mustache Warsaw, w tym zobowiązań, przeznaczonych do realizacji określonych działań gospodarczych, wykorzystywanych przez Mustache Warsaw do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia serwisu internetowego dostępnego pod adresem mustache.pl oraz organizacji targów odzieżowych pod marką Mustache Yard Sale”. 4fun Media o wstępnym porozumieniu co do kupna Mustache Warsaw poinformowało w połowie sierpnia br., zaznaczając, że cena wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. Ostateczna cena została ustalona na podstawie wyceny sporządzonej przez niezależnego biegłego rewidenta.

W czerwcu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. W sierpniu od swojego głównego akcjonariusza Nova Group Cyprus za 2,48 mln zł przejęła 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl. Natomiast we wrześniu poinformowała, że zainwestuje 920 tys. zł w spółkę YRS Ventures 2 (docelowa nazwa: Print Logistic), która będzie zajmować się produkcją ubrań i tworzeniem na nich nadruków.

Firma zapowiedziała, że planuje osiągnąć w 2019 roku co najmniej 15 mln zł wpływów z segmentu e-commerce.