Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

PSH Lewiatan poszerza ofertę produktów marki własnej



dlahandlu.pl - 30 października 2018 14:14


W ostatnich tygodniach asortyment produktów marki własnej Lewiatan został poszerzony o nowe produkty. Na półkach pojawiły się również znane klientom artykuły z udoskonalonym składem i odświeżoną szatą graficzną.

Jedną z nowości, która została wprowadzona do sieci handlowej Lewiatan są chusteczki do prania Lamal. Zapobiegają one przed przenikaniem kolorów między tkaninami, szarzeniem oraz ponownym osadzaniem się brudu w czasie prania.

Kategoria napojów zimnych została rozszerzona o nowe produkty Lewiatan, takie jak sok pomarańczowy 100% i nektar czarna porzeczka. Opakowania soków marki własnej sieci poddane zostały liftingowi i dostosowane do nowej linii wizualnej. Dodatkowo dzięki zastosowaniu kartonu typu „prisma” są one teraz bardziej poręczne, a dzięki temu wygodne w użytkowaniu.

Zmianom w składzie została poddana czekolada gorzka 50% Lewiatan poprzez zwiększenie zawartości kakao do 62%. Od teraz będzie sprzedawana w opakowaniu typu „flowpack”, dzięki któremu produkt pozostaje dłużej świeży.

W ketchupie łagodnym i pikantnym zwiększono ilość pomidorów do 129 g na 100 g produktu. Będą one pochodzić wyłącznie z polskich upraw. Dodatkowo, by zwiększyć bezpieczeństwo produktu, opakowania zyskały podwójne zabezpieczenie w postaci banderoli na zakrętce oraz platynki pod zakrętką.

Pierwsze produkty marki własnej Lewiatan zostały wprowadzone w 2001 roku. Obecnie sieć posiada ich ponad 370, z czego zdecydowana większość zajmuje pozycję lidera sprzedaży w swojej kategorii.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku, która w przyszłym roku obchodzić będzie jubileusz 25-lecia działalności. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza około 3.200 placówek handlowych. Wśród nich jest około 410 supermarketów (powyżej 300 mkw.), ponad 1800 dużych sklepów, około 900 placówek średniej wielkości oraz mniej niż 40 małych sklepów. Łączne obroty, które w 2017 roku przekroczyły 11,5 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.