Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sieć Action buduje centrum dystrybucji. Ten rok zakończy z 25 sklepami



dlahandlu.pl - 31 października 2018 18:23


Ponad rok po wejściu na polski rynek, międzynarodowa sieć dyskontów nieżywnościowych Action, prowadzi w Polsce 15 sklepów, a do końca roku planuje otwarcie 10 kolejnych. Spółka rozpoczyna budowę, w miejscowości Osła w gminie Gromadka, pierwszego centrum dystrybucyjnego Action w Polsce.

– Nowe centrum dystrybucyjne w Osłej pozwoli nam wzmocnić nasz łańcuch zaopatrzeniowy i umożliwi dalszy zrównoważony rozwój w Polsce. Prace budowlane już się rozpoczęły. Osła zapewnia nam strategiczną lokalizację: znajduje się w idealnym miejscu do obsługiwania dostaw zarówno dla naszych sklepów w Polsce, jak i Niemczech. W dodatku, oferuje dobrą infrastrukturę i wystarczającą przestrzeń aby wspierać nasz ambitny rozwój. Po swojej stronie mamy także zaufanego partnera – firmę GOLDBECK – tłumaczy Sander van der Laan, CEO Action.

Centrum dystrybucyjne w Osłej będzie 8. tego typu obiektem Action w Europie. Inwestycja będzie w stanie przechowywać ok. 51 tys. palet i będzie pomagała zaopatrywać sklepy z południowo-zachodniej Polski oraz we wschodnich Niemczech. W dłuższej perspektywie, centrum dystrybucyjne stworzy od 300 do 400 miejsc pracy.

Budowa tego centrum dystrybucyjnego stworzy dla okolicznych mieszkańców kilkaset nowych miejsc pracy. Rozpoczęcie działalności centrum dystrybucyjnego planowane jest w 2019 r.

Od października 2017 roku Action oferuje asortyment ponad 6000 produktów w 14 kategoriach. W ciągu roku Action otworzyło w sumie 15 sklepów w Polsce, a do końca tego roku planuje otwarcie 10 kolejnych. Do tej pory Action w Polsce zatrudnia ponad 250 osób. – Cieszymy się, że koncept Action został pozytywnie przyjęty w Polsce, jak w pozostałych krajach europejskich, w których działamy. Każdego tygodnia tysiące klientów odwiedza nasze sklepy w Polsce i widzimy, że ta liczba stale rośnie – wyjaśnia Sander van der Laan.

Action jest międzynarodowym dyskontem nieżywnościowym z ponad 1200 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. Grupa zatrudnia ponad 41 000 osób. W 2017 r. Łączna sprzedaż wyniosła 3,4 mld EUR. Asortyment sklepów składa się z 14 kategorii: dekoracja, majsterkowanie, zabawki i rozrywka, artykuły papiernicze i hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród i outdoor, pranie i sprzątanie, jedzenie i picie, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i bielizna. Action oferuje wiele znanych marek jak i marek własnych.