Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

BGŻ BNP Paribas: Kobiety oraz młode pokolenie będzie miało ogromny wpływ na branżę spożywczą (video)



dlahandlu.pl - 5 listopada 2018 15:27


W przekazie do konsumenta i marketingu czeka nas rewolucja. Dotyczyć ona będzie zmian w stereotypowym podejściu do kobiet oraz w komunikowaniu do młodego pokolenia – mówi Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę, BGŻ BNP Paribas.

Jak mówi Bartosz Urbaniak, w rozmowie na XI FRSiH 2018, kobiety oraz młode pokolenie 10-24 będzie miało ogromny wpływ na branżę spożywczą.

- Nie wiem, czy to rewolucja, czy niedoceniona ewolucja, ale to coś bardzo ważnego, czego do tej pory nie doświadczaliśmy. Zarobki kobiet wzrastają, zacierają się różnice między zarobkami kobiet i mężczyzn. To oznacza, że kobiety będą miały do dyspozycji więcej pieniędzy, bo żyją dłużej, więc jest ich więcej niż mężczyzn – mówi Bartosz Urbaniak.

Podkreśla, że dzisiejsza kobieta to nie jest ta osoba, którą widzimy w reklamach - mama z dwójką dzieci. - Teraz trzeba dotrzeć do tej prawdziwej kobiety, a nie do tego utartego schematu. Czeka nas rewolucja w przekazie marketingowym – ocenia ekspert.

- Natomiast pokolenie 10-24 zupełnie inaczej komunikuje się ze światem, inaczej odbiera media, poprzez media społecznościowe. Ta grupa szuka opinii i chętnie się dzieli opiniami. To jest konsument, z którym dotychczas nie mieliśmy do czynienia. Dotychczasowy konsument był niemy,  nie dyskutował z producentem. Teraz taka postawa wywołuje ogromne zdziwienie producentów, wręcz panikę - ocenia.

- Jestem pewien, że to przyniesie dużo jakościowych zmian po stronie producenckiej i konsumenckiej – dodał.