Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu OSHEE



dlahandlu.pl - 6 listopada 2018 14:03


Mariusz Ryciak awansował w strukturach wewnętrznych OSHEE i wraz z początkiem listopada objął stanowisko wicedyrektora marketingu. Dotychczas pełnił funkcję szefa marki.

Jako wicedyrektor działu marketingu, Ryciak będzie odpowiedzialny za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy – OSHEE, Kingi Pienińskiej i COMBU.

Mariusz Ryciak jest związany z OSHEE od 2017 roku. Wcześniej m.in. przez lata pracował w branży reklamowej oraz na rynku mediów. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Radiu Zet, następnie kierował Działem Sponsoringu w PTC. Był również szefem promocji dla sieci radiowych – Super FM
i Ad.point. W 2004 roku wdrażał strategię wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej – Podróże TV. Współtworzył agencje reklamowe Blue Angels i Brand New Heaven. Doradzał m.in. takim markom jak: North Fish, ALMAR, Żabka, Wojas, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, FoodCare, Polfarma czy Pfizer.