Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Tesco oferuje produkty dla dzieci pod marką własną



dlahandlu.pl - 9 listopada 2018 15:06


Tesco wprowadziło w tym tygodniu w Wielkiej Brytanii własną linię produktów dla dzieci. Linia obejmuje 15 nowych produktów wykonanych z naturalnych, wysokiej jakości składników o wysokiej wartości, w tym propozycje dla niemowląt od 6 miesiąca.

Wszystkie produkty w tym asortymencie nie będą zawierały soli ani cukru, nie będą miały sztucznych barwników ani aromatów i będą posiadały w swoim składzie co najmniej 45% warzyw. Wśród oferty znajdują się m.in. woreczki-tubki z gotowymi posiłkami (Spaghetti Bolognese, Carrot Baby Food), woreczki-tubki z owocami (Apple & Mango, Carrot, Sweet Potato & Swede), Cottage Pie, czy ciastka ryżowe Pear & Berry Rice Cakes.

- Nasze receptury zostały opracowane przez ekspertów i dietetyków, aby pomóc dzieciom w ich podróży odkrywania nowych, ekscytujących smaków. Nasza ekologiczna oferta zachęca do doświadczenia, przyjemności i eksplorowania żywności, której zdrowie, smak i jakość stanowią serce każdego przepisu – mówi Sinead Bell, dyrektor kategorii dla dzieci.