Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

31 proc. centrów handlowych w Polsce posiada komponent rozrywkowy



dlahandlu.pl - 13 listopada 2018 09:59


Placemaking ma znaczenie w czasach wysokiej konkurencyjności. Deweloperzy często już na etapie planowania obiektu stawiają na rozwiązania rekreacyjno-rozrywkowe, które sprawią, że potencjalni klienci będą traktować centrum handlowe jako miejsce spotkań.

Obecnie 31 proc. centrów handlowych w Polsce posiada komponent rozrywkowy i wciąż notujemy wzrost w tym sektorze. Szacuje się, że aż 6 z 14 nowo powstających obiektów wzbogaci się o funkcję rekreacyjną.

- Oczekiwania konsumentów rosną. W centrach handlowych poszukują tzw. „trzeciego miejsca” – przestrzeni, w której odpoczną zarówno od obowiązków zawodowych jak i prac domowych. W centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia zaoferujemy im to poprzez specjalną strefę, w której od przyszłego roku będą organizowane eventy. Ponadto klienci centrum będą mogli skorzystać z oferty gastronomicznej, czy pasażu spełniającego funkcję rynku miejskiego. Powstanie tu również pierwszy w mieście multipleks. Od początku prac nad obiektem zależało nam, aby zapewnić pabianiczanom przyjazną przestrzeń, w której spędzą czas z przyjaciółmi, czy rodziną. Tkalnia przejmie funkcję nowego centrum miasta – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.