Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Vistula zwiększyła sprzedaż i zysk



dlahandlu.pl - 14 listopada 2018 09:46


Grupa Vistula po trzech kwartałach 2018 r. miała 533,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 465,4 mln zł rok wcześniej, co oznacza 14,6 proc. wzrostu. Zysk netto wzrósł do 21,1 mln zł, z 19,5 mln zł rok wcześniej.

Zysk na działalności operacyjnej po trzech kwartałach 2018 r. wyniósł 31,1 mln zł, wobec 31,4 mln zł rok wcześniej.

W samym trzecim kwartale 2018 r. przychody ze sprzedaży Vistuli wyniosły 180,1 mln zł, podczas gdy w trzecim kwartale 2017 r. sprzedaż wyniosła 157,3 mln zł. Zysk netto wzrósł w trzecim kwartale tego roku do 6,9 mln zł, z 6,3 mln zł rok wcześniej, a zysk operacyjny wzrósł do 10 mln zł, z 9,6 mln zł rok wcześniej.

Na koniec trzeciego kwartału 2018 r.  powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej zwiększyła się do 34,6 tys. m2 czyli o 9 proc. r/r. Wzrost powierzchni w segmencie odzieżowym wyniósł 6 proc. natomiast w segmencie jubilerskim powierzchnia zwiększyła się o ok. 16 proc.

Na koniec trzeciego kwartału 2018 roku grupa Vistuli posiadała sieć sprzedaży detalicznej, liczącą 430 lokalizacji łącznie z salonami franczyzowymi marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler, W.KRUK. Spośród funkcjonujących salonów grupa jest właścicielem tylko 2 lokalizacji.