Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Organic Farma Zdrowia bez delikatesów w Gdyni, ale z wyższą sprzedażą



dlahandlu.pl - 14 listopada 2018 12:12


W październiku br. spółka Organic Farma Zdrowia odnotowała 5,3 mln zł sprzedaży, co
oznacza wzrost o 11,25 proc. w stosunku do października 2017. Lepsze rezultaty udało się
osiągnąć mimo mniejszej liczby dni handlowych. Jak podaje spółka na dobry wynik wpływ miały: nowe sklepy, znacznie lepsza ekspozycja produktów po rewitalizacjach istniejących placówek i coraz lepsza oferta produktowa - zarówno w zakresie ilości oferowanych towarów, ich jakości oraz coraz stosunku ceny do jakości.

Organic Farma Zdrowia zakończyła działalność w gdyńskim centrum handlowym Riviera. Wyniki, które osiągały znajdujące się w centrum delikatesy spółki, odbiegały od założeń i oczekiwań kierownictwa, stąd decyzja o nie przedłużeniu umowy najmu. 

Spółka dystrybucyjna Eko-Wital również osiągnęła wzrost sprzedaży z dynamiką 4,52 proc. Grupa
odnotowała 8,8 mln zł przychodu ze sprzedaży, co oznacza 6 proc. wzrost w stosunku do
października poprzedniego roku.

Ponadto spółka Eko-Wital poszerzyła ofertę produktową o klarowane masło kozie, włoski parmezan i nowe rodzaje napojów roślinnych włoskiej marki „Isola-Bio” (o smakach ryżowo-kokosowym i migdałowym). Wszystkie te produkty posiadają certyfikaty ekologiczne.

Organic Farma Zdrowia prowadzi siec 34 delikatesów z żywnością ekologiczną oraz sklep internetowy organic24.pl.