Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Coca-Cola: Marki muszą dyktować trendy zanim zrobi to Amazon



wirtualnemedia.pl - 28 listopada 2018 13:57


Javier Meza, nowy CMO Cola-Coli, twierdzi, że kluczem do sukcesu marek jest dziś budowanie lojalności klientów w taki sposób, w jaki robią to giganci e-commerce, tacy jak Amazon - informują Wirtualnemedia.pl.

- W momencie, w którym ludzie przestaną chcieć Coca-Coli, to Amazon zacznie decydować, jakich marek zapragną - powiedział Javier Meza. - Kiedy tempo zmian poza firmą jest wyższe niż wewnątrz niej, zaczyna tracić znaczenie - dodał CMO Coca-Coli.

Szybkie wdrażanie innowacji to jedno z kluczowych wyzwań Coca-Coli. Jej szef James Quincey chce, by koncern był nieustająco liderem trendów na rynku oraz płynnie reagował na zmieniające się potrzeby konsumentów. Korporacja wprowadza także różne nowości, np. colę o smaku kawy, imbiru, czy cynamonu, dostępnej także na rynku polskim.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl