Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

JYSK Polska pracuje nad formatem sklepów w galeriach - City Store



dlahandlu.pl - 6 grudnia 2018 15:31


JYSK podsumował rok finansowy, obejmujący okres od 1 września 2017, do 31 sierpnia 2018 roku. JYSK Polska odnotował imponujące wyniki sprzedaży - 2,6 mld zł. W retailu JYSK zanotował ponad 1,1 mld zł przychodu. Oznacza to wzrost o 12,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.  - Wyniki to efekt konsekwentnie budowanej strategii i coraz lepsza oferta. Polacy odwiedzali chętnie zarówno sklepy stacjonarne jak i sklep on-line - podała sieć.

- Kolejny rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik - dwucyfrowy wzrost sprzedaży i liczby klientów. W minionym roku finansowym dalej rozwijaliśmy sieć sklepów JYSK w Polsce. Sukcesywnie otwieraliśmy sklepy w tak zwanym koncepcie 3.0. Powstało 10 nowych sklepów, 40 przebudowaliśmy. Koncept 3.0 to większa i spójna przestrzeń dla dekoracji i inspiracji - podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska. Nowoczesne rozwiązania stały się inspiracją dla naszych klientów i spotkały się z ich dużym uznaniem. W minionym roku odwiedziło nas milion klientów więcej niż przed rokiem – dodaje Padalak.

W obecnym roku finansowym JYSK będzie kontynuować rozwój sklepów w koncepcie 3.0. Sieć pracuje też nad zupełnie nowym formatem sklepów w galeriach handlowych - City Store.

– City Store to znacznie mniejsze sklepy ze starannie dobraną ofertą. Klienci znajdą jeszcze więcej inspiracji w skandynawskim stylu. Koncept City Store świetnie sprawdził się w Danii, widzimy potencjał dla tego formatu w Polsce – mówi Piotr Padalak.

Zupełną nowością będzie także stworzenie w strukturach JYSK Polska kanału B2B.

– Już teraz duża część naszej sprzedaży to kanał B2B. Widzimy ogromny potencjał i wzrost zapotrzebowania na produkty JYSK w hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, restauracjach, dlatego wzmacniamy tę gałąź biznesu - wyjaśnia dyrektor generalny JYSK Polska.

Sieć JYSK od kilku lat realizuje konsekwentnie strategię Customer First, umożliwiając klientom m.in. bezterminowy zwrot i wymianę towaru, 30 dniową gwarancję ceny, rezerwację towarów w cenie promocyjnej, testowanie materacy serii GOLD, darmowy transport za zakupy powyżej 1000 zł. 

– Zmieniamy się, stajemy się coraz bardziej nowocześni, ale wciąż największą wartością są dla nas pracownicy. Co roku przybywają nowi, bo otwieramy nowe sklepy. W Gdańsku, gdzie mieści się siedziba główna JYSK Polska rozwijamy centrum usług wspólnych dla innych krajów JYSK. Mocno stawiamy na rozwój naszych zespołów. W JYSK aż 85 proc. awansów to awanse wewnętrzne. Nasi sprzedawcy to świetni, zaangażowani fachowcy. Wielu z nich to ludzie o bardzo długim stażu pracy w JYSK. Bardzo staramy się dbać o dobre warunki i dobrą atmosferę w pracy – mówi Piotr Padalak

W roku finansowym 2017/2018 otwartych zostało 10 nowych sklepów. JYSK planuje dalszą ekspansję, w 2019 roku powstanie kolejnych co najmniej 13 sklepów.

– Naszą ambicją jest bycie największą i najbardziej popularną siecią handlową w naszej branży w Polsce – podsumowuje Piotr Padalak.