Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Przekąska z przesłaniem od marki Be Now



pr - 18 grudnia 2018 10:53


Marka Be Now wprowadza na rynek linię przekąsek – „Porcja Dobra”. Jej atuty to smak i etykieta, która jest naprawdę krótka - maksymalnie trzy, cztery składniki. Produkt adresowany jest do osób odżywiających się świadomie, dbających o zdrowie.

Na linię „Porcję Dobra” składa się kilka produktów: owocowe listki (100 proc. owoców), krążki, które zrobione są tylko z owoców i orzechów oraz kulki, do których poza wymienionymi składnikami, dodany został także mało znany w Polsce karob (zastępnik kakao), zawierający całą gamę cennych minerałów. Najbogatszą i najbardziej efektowną pozycją w serii jest kostka „Porcja Dobra” skierowana głównie do dzieci. To kolorowe pudełko, w którym poza naturalnymi słodyczami, najmłodsi znajdą kreatywną zabawkę i Dobrokartę – wesoły obrazek z motywacyjnym hasłem. Przekąska na sklepowych półkach pojawi się w nowym roku.

Rynek zdrowej żywności to obecnie najintensywniej rozwijający się segment w branży spożywczej na świecie. W 2017 roku aż o 17 proc. podskoczyła krajowa sprzedaż przekąsek owocowych i trend jest rosnący. 61 proc. Polaków szuka w sklepach produktów z prostym składem. Według danych koncernu Mondelez International 34 proc. rodaków uważa zjedzenie czegoś słodkiego, za ulubioną przyjemność w ciągu dnia.