Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biesiadowo ma potencjał na kolejne 200 lokali



propertynews.pl - 20 grudnia 2018 19:01


Biesiadowo, sieć góralskich pizzerii liczy ponad 90 lokali. - Dostrzegam potencjał dla kolejnych 200 restauracji w Polsce – przyznaje Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, twórca wielu marek, w tym pizzerii Biesiadowo.

W portfelu gastronomicznych marek Wojciecha Goduńskiego ostatnio zaszły zmiany. – Przeprowadzamy rebranding marki lodowej Mangatto. Ostatni sezon pokazał, że biznes z tradycyjnymi włoskimi lodami się nie opłaca. Uruchamiamy więc nowy brand – Tai Rolls – mówi Wojciech Goduński.

Tymczasem w Biesiadowo rozrasta się stabilnie. Najbliższa pizzeria otwarta zostanie na początku 2019 r. w Sędziszowie.
- W naszym portfelu trzy marki idą jak burza: Biesiadowo, CoffeeLoffee i Western Torilla. Najszybciej rozwija się Western Torilla. Magia tego dania polega na tym, że jest sycące i pyszne. Olbrzym waży 450 gramów, a kosztuje tylko 12-13 zł. Dobrą dynamikę rozwoju ma też CoffeeLoffee. Działa już około 12 mobilnych i stacjonarnych. Stworzyliśmy tę sieć na bazie kupionej jakiś czas temu marki Take Away Cafe – wylicza Wojciech Goduński.