Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Michał Sacha nowym dyrektorem ds. e-commerce Carrefour Polska



dlahandlu.pl - 14 stycznia 2019 12:59


Michał Sacha w styczniu 2019 dołączył do Carrefour Polska jako dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych. Przez ostatni rok był freelancerem, w latach 2015-17 zaś dyrektorem marketingu Mieszko. Poprzednio przez kilkanaście lat związany z koncernem L'Oreal, ostatnio na stanowisku Central Europe Zone Marketing Director.

W listopadzie Bożena Nawara-Borek, dyrektor e-commerce, Carrefour Polska została e-commerce managerem w firmie Swarovski. Z siecią Carrefour była związana przez 2 lata, wcześniej zaś także przez 2 lata pracowała dla Allegro.

W III kw. sprzedaży żywności online w Grupie Carrefour wzrosła o 30 proc.

Po 9 miesiącach sprzedaż w Polsce wynosi 1,499 mld euro, co oznacza wzrost o 1,4 proc. LfL i 3,4 proc. wzrostu organicznego. Licząc po stałych kursie wymiany walut oznacza to wzrost o 3 proc. Sprzedaż w ujęciu organicznym (z dodatkiem nowych otwarć) wzrosła w Polsce o 4,3 proc., a licząc przy stałym kursie wymiany walut o 3,2 proc.