Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowy system sprzedaży bezpośredniej ma skokowo zwiększyć wyniki 4Mass



dlahandlu.pl - 17 stycznia 2019 13:39


4Mass S.A. – spółka produkująca i dystrybuująca lakiery hybrydowe oraz klasyczne uruchomiła sieć sprzedaży opartą na zaawansowanym systemie informatycznym. Docelowo status konsultanta ma uzyskać 2 tys. osób, które będą kontaktować się bezpośrednio z . ponad 100 tys. klientek. Dzięki sieci sprzedaży bezpośredniej oraz e-commerce 4Mass S.A. do końca 2019 roku planuje skokowe zwiększenie liczby stałych użytkowniczek.

W minionym tygodniu spółka z sukcesem zadebiutowała na NewConnect. Obecność na giełdzie
to szansa na zwiększenie rozpoznawalności firmy w oczach kontrahentów i instytucji finansowych. 4Mass S.A. nie zwalnia tempa i uruchamia właśnie nowoczesną sieć dystrybucji produktów produkowanych pod własnymi markami.
System sprzedaży bezpośredniej to platforma z rozbudowanym programem lojalnościowym zrzeszająca ambasadorów marki, którzy zajmują się dystrybucją produktów własnych 4Mass,
a w szczególności marki Claresa.

Konsultant za każdą zrealizowaną sprzedaż otrzymuje punkty, które może wymieniać na rabaty lub wynagrodzenie pieniężne zgodnie z zasadami zawartymi w planie marketingowym. Ambasador marki może wdrażać do programu inne osoby, które będą tworzyć jego sieć sprzedaży. Pozwoli to na usprawnienie dotarcia do szerszego grona klientów.

Po dziewięciu miesiącach 2018 roku marki własne generowały 21 proc. sprzedaży, natomiast w 2017 roku stanowiły 75 proc. przychodów 4Mass.

4Mass zajmuje się również wytwarzaniem i kreowaniem marek dla innych podmiotów handlowych.