Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Kit Kat Ruby hitem w Polsce



portalspozywczy.pl - 23 stycznia 2019 13:45


Nestle, które w 2018 roku wprowadziło m.in. na polski rynek przełomową, różową czekoladę pod postacią batonów Kit Kat Ruby, ocenia, że Polacy pokochali tę niedawno odkrytą nowość. Różowy baton działa bardzo dobrze na wizerunek marki Kit Kat, która zanotowała w ubiegłym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé. Różowa, a raczej rubinowa czekolada została odkryta pod koniec 2017 roku.

- KIT KAT zanotował w ubiegłym roku bardzo dobre wyniki, wzrósł dwucyfrowo. Jest to zasługa między innymi komunikacji marki. Poza tym wprowadziliśmy KIT KAT Ruby – najpierw w Wielkiej Brytanii, a potem w kolejnych krajach europejskich. W Polsce baton ten pojawił się wiosną 2018 roku. Co prawda, pod względem wielkości jeszcze nie ma on zbyt dużego udziału w całej marce KIT KAT, bo jest to około kilka procent, ale działa bardzo dobrze na jej wizerunek - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

- We wszystkich krajach rubinowe KIT KATY sprzedawały się bardzo dobrze, a udział Polski w sprzedaży był znaczący. Wygląda na to, że Polakom spodobała się rubinowa czekolada, nawet pomimo ceny – KIT KAT Ruby jest przeciętnie dwukrotnie droższy niż zwykły KIT KAT - dodaje.

Nestle ocenia, że konsumenci potrzebują odmiany, szukają czegoś nowego, co przyciągnie ich uwagę i w efekcie stanie się bodźcem skłaniającym do zakupu. Koncern planujemy zatem m.in. dalszą komunikację marki KIT KAT, jej następne innowacje i limitowane serie oraz dalsze wparcie produktu KIT KAT Ruby.

Jak konsumenci w Polsce przyjęli nowość i innowację jaką jest różowa czekolada i czekolada i Kit Kat Ruby? - Nie chciałbym mówić o cyfrach, ale jeśli chodzi o udział w całej naszej marce KIT KAT, jest to kilka procent, gdyż głównie opieramy się na Chunky, czyli na większych batonach – mówi Marcin Popławski. - Napotkaliśmy na ograniczenia dostępności surowca, czyli rubinowej czekolady – Nestlé w Europie wykupiło od firmy Barry Callebaut cały jej zapas na potrzeby produkcji batona KIT KAT Ruby. Na pewno w 2019 roku będziemy kontynuować jego sprzedaż - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl