Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Go Sport poszerzy kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną



dlahandlu.pl - 24 stycznia 2019 13:45


Firma GO Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs. Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej.

Wybór nowej agencji PR to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę. Agencja dołącza do zespołu domu mediowego RL Media, powołanego w 2017 r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego, oraz agencji Change Serviceplan, by wspólnie pokierować komunikacją GO Sport na polskim rynku.

GO Sport to jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce, z asortymentem sportowym w niemal wszystkich popularnych kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Oferuje produkty dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i stopnia zaawansowania umiejętności w danej dziedzinie.

Wsparcie PR otrzymają kluczowe dla marki kampanie sezonowe, promocje okazyjne, a także trwające projekty specjalne z zakresu influencer marketingu m.in. program trenerski #GOCoaching z darmowymi treningami dla konsumentów czy #AmbasadorGOSport rekrutujący osoby zaangażowane w sport i promujące zdrowy tryb życia.

Działania zaplanowane na 2019 rok poza bieżącymi kampaniami, to także obchody 20 lat
GO Sport w Polsce. W pierwszym kwartale roku marka wdroży również dodatkowe rozwiązania technologiczne poszerzające kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną.