Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

AI przedstawia klientom Woodhouse rekomendacje produktów



dlahandlu.pl - 30 stycznia 2019 11:42


E-sklep Woodhouse, którego magazyny gromadzą ofertę ponad 50 marek modowych, takich jak BOSS, Armani i McQ automatycznie wyświetla spersonalizowane komunikaty podczas przeglądania witryny. Dzięki temu współczynnik konwersji wzrósł o 44%, zaś liczba porzuconych koszyków spadła o 3%.

Algorytm zachęca do cross sellingu, czyli sprzedaży krzyżowej. Poszczególni klienci są rozpoznawani i przedstawiane są stylizacje z rekomendacjami dostosowanymi do ich marki, stylu i preferencji w nawiązaniu do produktów, które już trafiły do koszyka. A co z tymi, których koszyk wypełniony jest powietrzem? Otrzymują oni rekomendacje w czasie rzeczywistym oparte na dotychczasowych bestsellerach. 

Spersonalizowane rekomendacje zostały również dodane do strony koszyka, aby przypomnieć kupującym przedmioty, które wcześniej wzbudziły ich zainteresowanie, ale nie zostały do niego rzucone w momencie przeglądania oferty.