Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour przekazuje supermarkety franczyzobiorcom



dlahandlu.pl - 6 lutego 2019 10:27


Carrefour Polska oferuje nową formę współpracy dla przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem większych niż sklepy osiedlowe placówek – supermarkety franczyzowe. W 2018 roku pod szyldem Carrefour Market swoją działalność rozpoczęło 8 tego typu sklepów.

W 2018 roku Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o 8 sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience. 

- Obecnie portfolio supermarketów franczyzowych tworzy 11 sklepów, z czego 8 powstało w minionym roku. Można powiedzieć, że ten format sklepów to stosunkowo nowy kierunek rozwoju dla sieci, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu sklepami w różnych formatach – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.

Do współpracy przy tworzeniu sieci supermarketów franczyzowych Carrefour Polska zaprasza zarówno przedsiębiorców dysponujących lokalem o wielkości minimum 500 mkw. Mogą oni wybierać spośród sprawdzonych konceptów: classic, który sprawdza się w dzielnicach dużych miast, w mniejszych miejscowościach oraz na terenach wiejskich, urban, który dedykowany jest lokalizacjom o dużym natężeniu ruchu, a także premium, który charakteryzuje delikatesowy wystrój oraz rozbudowana oferta produktów luksusowych. Swoim partnerom biznesowym Carrefour Polska pomaga dopasować odpowiedni koncept sklepu do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji czy wymagań okolicznych konsumentów. Sieć oferuje także swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę handlową, która pomoże w budowie właściwego zatowarowania sklepu.

Możliwość prowadzenia supermarketu Carrefour mają jednak nie tylko przedsiębiorcy posiadający własny lokal.

- Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy przedsiębiorca zainteresowany prowadzeniem sklepu pod szyldem Carrefour Market dysponuje odpowiednim lokalem i warunkami do otwarcia nowej lokalizacji. Dlatego oferujemy również taką formę współpracy, w której przekazujemy naszym partnerom biznesowym supermarkety już funkcjonujące na rynku. Dzięki temu umożliwiamy rozwój własnego biznesu wszystkim zainteresowanym – dodaje Marek Lipka.

Supermarkety franczyzowe Carrefour działają już między innymi w Bolesławcu, Tuchowie, Warszawie czy Katowicach.

- Rok 2018 był w rozwoju sieci supermarketów franczyzowych Carrefour niezwykle owocny, a wszystkie zrealizowane w tym czasie działania, przynoszą pozytywne rezultaty zarówno nam, jak i przedsiębiorcom. Dlatego w nadchodzącym czasie planujemy dalszy, intensywny rozwój sklepów w tym formacie – zdradza Marek Lipka.         

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.