Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dealz ma 16 sklepów w Polsce. Najnowszy ruszy w Centrum Czerwionka-Leszczyny



pr, dlahandlu.pl - 7 lutego 2019 11:40


W marcu w Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny zostanie uruchomiony sklep sieci Dealz, który zajmie ponad 400 mkw. powierzchni. Na 2018 rok plan zakładał otwarcie 20 placówek w Polsce, tak by pod koniec 2020 roku zarządzać przynajmniej 200 lokalizacjami. "Wstępnie zakładamy otwarcie minimum 1000 sklepów w Europie Środkowo – Wschodniej w okresie 6 lat. To ambitny plan, przetarty jednak przez naszą „siostrzaną” firmę Pepco, która posiada w Polsce już ponad 1300 sklepów, planując otwarcie kolejnych 300 w 2018 r. – mówił na początku 2018 roku, prezes Marcin Langowski.

Wśród najemców centrum, którego właścicielem jest firma NAPOLLO, znajdują się również m.in.: Żabka, Pepco, KiK, Media Expert, Rossmann, apteka Duos i salon Play.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, posiada ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 18.000 pracowników. Sieć Dealz należy do Grupy PEPKOR Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo - Wschodniej: PEPCO oraz Poundland UK /Dealz Europa Zachodnia. W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, spożywcze (o długim terminie przydatności), a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w którym większość produktów ofertowanych będzie za kwotę 5 zł.