Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Stokrotka i E.Leclerc będą sprzedawać lubelskie jabłka



dlahandlu.pl za UM Lublin - 7 lutego 2019 12:23


Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie rozstrzygnął przetarg na promocję i sprzedaż lubelskich jabłek. Jabłka pojawią się w sieci sklepów „Stokrotka” i „E.Leclerc”.

Promocja oraz sprzedaż jabłka lubelskiego w sieci „Stokrotka” na terenie całego kraju, potrwa do końca lutego br., natomiast w sklepach „E.Leclerc” na terenie miasta Lublin będzie prowadzona przez dwa tygodnie. Celem akcji jest promocja lubelskiego jabłka jako produktu najwyższej jakości pochodzącego z ekologicznego regionu.

– Zależy nam, aby przekonywać mieszkańców nie tylko Lubelszczyzny, że miejsce pochodzenia danego produktu jest coraz ważniejszym kryterium podczas codziennych zakupów – wyjaśnia Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

– Region lubelski wyróżnia duże nasłonecznienie, czyste, nieskażone powietrze oraz gleby, które idealnie sprawdzają się w przypadku uprawy jabłoni, zapewniając doskonały smak i najwyższą jakość owoców – dodaje Zbigniew Chołyk, prezes zarządu LubApple Sp. z o.o.

Promocja w sieci „Stokrotka” odbędzie się w blisko w 500 punktach na terenie całego kraju. Dzięki rozbudowanemu marketingowi internetowemu w ciągu trwania kampanii informacje odnośnie promocji dotrą do blisko 30 000 osób. Dodatkowo będą kolportowane ulotki w miejscu, gdzie będą promowane owoce. W sprzedaży będą dostępne trzy odmiany lubelskich jabłek: Ligol, Jonagored i Red Prince.

Koszt działań promocyjnych to kwota 595 000,00 brutto. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.