Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Spar wchodzi w e-commerce



dlahandlu.pl - 15 lutego 2019 09:01


Od stycznia br. wystartowała nowa strona internetowa sieci Spar. Nowoczesny design, oraz nowa sekcja z przepisami to główne wyróżniki nowej witryny. Nowy layout strony wskazuje na przygotowania sieci do uruchomienia w przyszłości e-commerce.

Strona sieci franczyzowej Spar w Polsce zyskała nowoczesny charakter, jest przejrzysta i przyjazna w obsłudze. Wdrożona została synchronizacja z wewnętrznymi systemami IT w organizacji, dzięki czemu informacje wyświetlane w wybranych sekcjach strony są obecnie wprowadzane w jednym miejscu, optymalizując pracę z danymi. Odświeżona została również szata graficzna, która jest zgodna z najnowszymi trendami światowego web designu. Strona została zoptymalizowana pod kątem użyteczności (ulepszono m.in. strukturę strony, dzięki czemu dostęp do informacji jest szybszy i łatwiejszy) oraz intuicyjności nawigacji.

Z nowości na stronie pojawił się blog kulinarny, który ma zapewnić wybór przepisów podpowiadając sposoby na wykorzystanie produktów dostępnych w sklepach sieci Spar.  Blog na stronie www jest rozszerzeniem realizowanych już przez Spar działań w obszarze kulinariów w gazetce promocyjnej i na profilu sieci na Facebooku.

Wzmocniona została ekspozycja ofert promocyjnych produktów w layoucie głównej strony. To częsty zabieg realizowany jako krok na drodze do uruchomienia e-commerce. Spar analizuje dostępne na rynku rozwiązania pod kątem uruchomienia takiej usługi dla konsumentów.

Strona, podobnie jak jej poprzednia wersja, korzysta z technologii „Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu wyświetla się w odpowiednim formacie na dowolnym urządzeniu, niezależnie od jego wielkości i rozdzielczości ekranu.

Spar jest franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12 700 punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

Spar Polska jest obecny na polskim rynku od 1996 roku.