Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta



dlahandlu.pl - 21 lutego 2019 13:07


Designerskie plakaty, błyszczyki o nietypowych smakach i kubki ze śmiesznymi napisami – to właśnie tego rodzaju zabawne, oryginalne drobiazgi znalazły się wśród top 50 produktów wybieranych w styczniu przez nastoletnich użytkowników Cashap. To pokazuje, że nastolatek będzie na co dzień kupować w sieci, jeśli tylko usunie mu się kłody spod nóg.

Z analizy produktów kupowanych przez nastolatków wynika, że to grupa mocno przywiązana do metek. O ile przy wyborze drobiazgów dzieciaki najpierw zwracają uwagę na styl i oryginalność, o tyle ich większe zakupy, w szczególności modowe, determinuje przede wszystkim marka. Ważne, by była świeża i wpisywała się w estetykę grupy, czyli prowokowała i dopuszczała personalizowanie produktów. Firma Yeah Bunny, której produkty również trafiły do styczniowej TOP 50 Cashap, promuje się wiele mówiącym o swoich klientach sloganem „Be different or die”. Tak jak Pokety, Świnie i pozostałe marki znalazła się w aplikacji dlatego, że to właśnie ją wybrali nastoletni uczestnicy badań fokusowych.

- Jeśli usuniemy bariery, nastoletni konsumenci będą chętniej korzystać z zakupów online. Lista najpopularniejszych produktów w Cashap pokazuje, że kiedy sama transakcja przestaje być problemem, bo nie wymaga posiadania karty ani konta, nastolatkowie także niewielkie, codzienne zakupy chcą realizować w sieci. W top 50 produktów kupowanych w Cashap jest znacznie więcej drobiazgów niż zakupów typowo prezentowych: bluz, słuchawek, desek – mówi Marta Kaleńska-Jaśkiewicz, CEO Cashap.

Cashap jest aplikacją służącą do oszczędzania i robienia zbiórek na konkretne cele i produkty. Użytkownik wybiera swój wymarzony prezent, cel (np. urodziny) i zaprasza do zbiórki znajomych i rodzinę. Może też dorzucić do niej własne oszczędności.