Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour chce przyciągnąć do sklepów rodziny z dziećmi



pr - 21 lutego 2019 17:40


Carrefour rozbudowuje swoją ofertę produktów non food i promuje szeroką ofertę artykułów dla dzieci. Sieć przygotowała gamę ubranek, zabawek, wózków i kosmetyków dla najmłodszych.

W katalogu „Radość wspólnych chwil” klienci sieci znajdą szeroki wybór produktów, zarówno dla niemowląt jak i dla starszych dzieci. Dodatkowo, w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu, to jest do 24 lutego, kupujący otrzymają 20% rabatu na wszystkie ubranka z kuponem w aplikacji Mój Carrefour. W drugim tygodniu klienci otrzymają rabat -20% w e-bonie przy zakupie fotelików samochodowych oraz wózków, a także łóżeczek i krzesełek.

Uzupełnienie oferty stanowią również produkty spożywcze dla dzieci. Katalog obowiązuje do 2 marca.             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.