Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Qarson chce sprzedawać auta w centrach handlowych



pr, dlahandlu.pl - 21 lutego 2019 17:44


Qarson, lider francuskiego rynku sprzedaży aut na abonament, rozpoczyna działalność na polskim rynku. Firma przenosi do Polski model biznesowy, który sprawdził się we Francji. To sprzedaż przez internet oraz coś zupełnie nowego - punkty sprzedaży w najpopularniejszych centrach handlowych w największych miastach w Polsce. Łącznie w 2019 roku w pojawi się 10 punktów w 8 miastach.

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Sprawia to, że klienci zyskują niezwykłą elastyczność w doborze pojazdu do własnych, indywidualnych potrzeb. W przypadku nowej sytuacji życiowej np. narodzin dziecka mogą bardzo szybko zmienić samochód na większy.

Aktualna oferta Qarsona w Polsce obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów.

– Nasza oferta oparta jest na elastyczności. Stawiamy na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. W miarę poszerzania portfolio Qarsona dostępnych od ręki będzie  coraz więcej pojazdów, w tym również elektrycznych. Elastyczność rozumiemy również jako wolność wyboru dawaną klientom. Mogą dopasowywać swój pakiet do indywidualnych wymagań dodając ubezpieczenie, opony całoroczne lub zwiększając pakiet kilometrów. W rezultacie na ich miejscu postojowym znajdzie się dokładnie taki samochód, jaki jest im potrzebny w danym momencie – mówi Bartłomiej Żebrowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Qarsona w Polsce.

Zamów samochód w czasie zakupów

Qarson stawia na prostotę oraz szereg ułatwień dla kierowców. Kluczową rolę odegrają w tym procesie bez wątpienia punkty sprzedaży, które zostały zlokalizowane w największych galeriach handlowych. Qarson w ten sposób wprowadza do Polski zupełnie nowy model, w ramach którego klienci będą mogli wybrać i zamówić samochód w trakcie swoich zakupów.

Wsparciem dla usługi jest witryna internetowa – www.qarson.pl. Wystarczy wejść na stronę, wybrać model w oparciu o markę lub wielkość pojazdu, a następnie dobrać ewentualne opcje dodatkowe. Po weryfikacji zdolności finansowej klienta, samochód zostanie w ciągu kilku dni dostarczony do jednego z punktów odbioru.

– Nasz model sprzedaży opiera się na wieloletnim doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na rynku francuskim. W minionym roku francuski Qarson zrealizował ponad 3000 zamówień on-line - co daje nam łącznie więcej operacji internetowych niż tych zrealizowanych przez wszystkich dealerów samochodowych w Polsce. To tylko pokazuje, jak daleką drogę musi przejść polski motoryzacyjny e-commerce w obszarze nowych samochodów. Dużym ułatwieniem w tym procesie odegrają nasze punkty sprzedaży. W najpopularniejszych galeriach handlowych w dużych miastach klienci będą mogli spotkać się z naszymi doradcami w czasie swoich zakupów, dopytać o szczegóły naszej oferty, a następnie złożyć zamówienie na miejscu lub przez internet. – dodaje Bartłomiej Żebrowski.  

Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). W najbliższym czasie pojawią się również w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach.  Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów w 8 miastach