Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

BP kończy współpracę z siecią Piotr i Paweł



dlahandlu.pl - 28 lutego 2019 15:57


Sieć stacji paliw BP zakończyła program pilotażowy prowadzony z siecią Piotr i Paweł i zdecydowała, że będzie samodzielnie rozwijać swoje sklepy przystacyjne – poinformowało biuro prasowe BP. To już drugi raz, gdy projekt sklepu na stacji BP we współpracy z siecią handlową zostaje zawieszony. Poprzednio partnerem pilotażowego projektu był Carrefour.

- Z dniem 31 grudnia 2018r. firmy BP Europa SE, oddział w Polsce i Sieć Piotr i Paweł zdecydowały o zakończeniu pilotażowego projektu na stacjach BP trwającego półtora roku – mówi Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik prasowy BP Europa SE, oddział w Polsce.

- Wyniki pilotażu potwierdziły, że koncepcja rozszerzonej oferty spożywczej dostępnej na stacjach paliw jest oczekiwana przez klientów. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie, firma BP zmieniła format 160 sklepów zapewniając bogatą ofertę produktów świeżych. BP zamierza kontynuować inwestycje w segment covienience na swoich stacjach - dodaje.

Jak poinformował w czwartek serwis wiadomoscihandlowe.pl, na początku tego tygodnia wszystkie 3 stacje BP działające pod szyldem Piotr i Paweł po Drodze zdjęły oznaczenia poznańskiej sieci.

Przypomnijmy, roku 2017 nowy format sklepów typu convenience, pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze” powstał pod koniec 2017 roku. Z zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej można było skorzystać na trzech stacjach BP w Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie. Oferta skierowana była nie tylko do kierowców, ale również innych osób ceniących wygodę i szybkość zakupów. Asortyment Piotra i Pawła na stacjach to blisko 400 produktów, z czego 80 proc. stanowiła marka własna Piotr i Paweł „Zawsze Jakość” .