Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Eurocash uruchomił aplikację dla klientów sklepów Duży Ben



dlahandlu.pl - 13 marca 2019 10:45



Sieć marketów alkoholowych Duży Ben uruchomiła program lojalnościowy „Ekipa Dużego Bena” oraz aplikację mobilną, która pozwala sprawdzić dostępność alkoholu na półce konkretnej placówki.

Sieć w październiku 2018 roku uruchomiła program „Ekipa Dużego Bena”. Pozwala on zbierać punkty za zakupy w sklepach, daje możliwość skorzystania z niższych cen i ofert promocyjnych. Z programu można było korzystać przy użyciu specjalnej karty. Od 1 marca wystarczy aplikacja mobilna, która umożliwia znalezienie najbliższego sklepu oraz sprawdzanie dostępności produktu bez wychodzenia z domu w konkretnym sklepie.
¬– Każdy nasz sklep jest wyposażony w system smart eye do stałego skanowania dostępności towarów na półkach oraz poprawności cen, czy planogramów. Wprowadzamy również innowacyjne ekrany POS, które w przystępny sposób informują klientów o promocjach. Dodatkowo do komunikacji wewnętrznej wykorzystujemy platformę Facebook Workplace, gdzie mamy bieżący kontakt ze sklepami i pracownikami. Musimy być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami rynkowymi i technologicznymi, bo większość pracowników pracujących w sieci, ma 19-30 lat – dodaje Daniel Nowaczyk, brand manager Dużego Bena.


Aktualnie Duży Ben posiada 27 lokalizacji, głównie w Wielkopolsce (Poznań, Gniezno, Leszno, Piła) oraz w województwie lubuskim (Gorzów Wielkopolski). W roku sieci przybyło 15 placówek. Od 2018 roku sklepy sieci dostępne są dla przedsiębiorców w systemie franczyzowym i agencyjnym.  Eurocash podaje, że sprzedaż w sklepach własnych Duży Ben jest średnio o prawie 50% wyższa niż w innych sklepach alkoholowych, a w kategoriach wino czy whisky nawet kilkukrotnie wyższa.