Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ofensywa CDRL trwa. Grupa większościowym udziałowcem spółki Broel



dlahandlu.pl - 15 marca 2019 11:55


Grupa CDRL, dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, objął udziały nowej emisji w spółce Broel. W wyniku transakcji CDRL będzie właścicielem 70 proc. udziałów i 70 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników, za które wniósł do spółki wkład pieniężny w wysokości 2515 tys. zł. Broel to polski producent czapek i akcesoriów dziecięcych.

- Z sukcesem dokonaliśmy kolejnej inwestycji w spółkę, której asortyment uzupełni naszą dotychczasową ofertę. Broel to znana na polskim rynku marka, oferująca czapki i akcesoria dziecięce produkowane z wysokiej jakości materiałów. To podejście doskonale wpisuje się w strategię naszej grupy, dlatego zdecydowaliśmy o włączeniu jej w nasze struktury. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom jeszcze ciekawszą, zdywersyfikowaną ofertę – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL

Pozostałe 30 proc. udziałów spółki Broel zostało objęte przez dotychczasowe wspólniczki, które będą pełniły funkcje dyrektorów departamentu handlowego i finansowego oraz do spraw produkcji.

Na początku bieżącego roku grupa CDRL dokonała zakupu 74,9 proc. udziałów spółki DPM (poprzednio: Handlowo – Przemysłowej Grupie West Ost Union) z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik – lidera sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych w tym kraju. Sieć Buslik posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, zabawki i meble.

- Zgodnie z zapowiedzią, chcemy wprowadzać kolejne marki własne do sprzedaży w sieci supermarketów Buslik. Wychodzimy do białoruskich klientów z polskim, doskonałym jakościowo produktem, jakim są czapki marki Broel – dodaje Dworczak.

W styczniu CDRL objęło 69 proc. udziałów w spółce odzieżowej Lemon Fashion i 40 proc. udziałów w Sale Zabaw Fikołki. Lemon Fashion jest pierwszą marką odzieży dziecięcej w Polsce dedykowaną aktywności fizycznej dzieci. Spółka jest projektantem, producentem i dystrybutorem ubrań pod markami Lemon Explore, Lemon Fashion, Thermotex, Actisoft oraz akcesoriów marki Petit Bijou.

Dzięki zaangażowaniu w Sale Zabaw Fikołki, spółka pozyskała nowy kanał dotarcia do swoich klientów. W ramach współpracy ze spółką Sale Zabaw Fikołki, prowadzone są 2 sklepy oraz 5 cornerów sprzedażowych pod marką Coccodrillo. W planach do końca 2021 roku, jest zwiększenie lokalizacji sklepów i cornerów pod brandem Coccodrillo, a tym samym sal zabaw Fikołki do 30.

Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Wszystkie artykuły produkowane są w Polsce z materiałów, sprowadzanych z Włoch, Francji i Hiszpanii.

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marki własnej Coccodrillo, Enjoy Baby, Lemon Explore, Petit Bijou oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w ponad 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 6 wersjach językowych.