Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

E-sklep Pora na pola emituje akcje na beesfund.pl



portalspozywczy.pl - 19 marca 2019 15:13


"Pora na pola", rozpoczęło emisję akcji przy pomocy portalu crowdfundingowego beesfund.pl. Pakiet akcji można kupić za mniej niż 100 zł.

Główne cele rozwojowe spółki na ten rok to inwestycje w działania marketingowe i sprzedażowe, rozwój oferty, prace w zakresie IT oraz otwarcie pierwszego punktu ekspozycyjnego w Warszawie.

- Dlatego właśnie poszukujemy inwestorów. Wokół Pora na pola budujemy społeczność producentów, rolników, a także odbiorców ich wyrobów. Chcemy, aby inwestorami, ambasadorami oraz beneficjentami rozwoju naszej marki również była społeczność osób, które wierzą w projekt i chcą się zaangażować w inicjatywę na tym etapie rozwoju. Wierzymy, że dzięki tym osobom będzie nam łatwiej wprowadzić na większą skalę zdecentralizowany model dystrybucji żywności, ułatwić nam wszystkim dostęp do dobrej jakości żywności, wzmocnić pozytywne relacje na linii producent-klient - dodaje Adrian Piwko.

Pora na pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Portal zrzesza rolników i małych producentów naturalnej żywności. Zakupy robi się przez stronę internetową, gdzie znajdują się również informacje o producencie każdego z zamawianych wyrobów. Obecnie portal współpracuje z pięćdziesięcioma gospodarstwami i wytwórniami, a liczba ta, podobnie jak liczba odbiorców zamówień, rośnie.

- Działalność została rozpoczęta we wrześniu 2017 r. dostawami na terenie Warszawy. Pierwszy rok był okresem pilotażowym, w którym skupiliśmy się na optymalizacji logistyki, zbieraniu opinii od klientów, zrozumieniu ich potrzeb, a także na analizie i rozwoju oferty, pozyskiwaniu nowych dostawców i wypracowywaniu pozycji marki – mówi Adrian Piwko, pomysłodawca i założyciel targu, a także prezes Pora na pola S.A. – Początki oczywiście były bardzo trudne. Po drodze popełniliśmy kilka błędów operacyjnych, ale działając w stosunkowo małej skali nie były one takie kosztowne i z każdego z nich szybko wyciągnęliśmy wnioski z korzyścią dla klientów, a jednocześnie dla modelu biznesowego firmy. Dzięki takiemu podejściu zdobyliśmy na początku doświadczenie i ogromną wiedzę o prowadzeniu biznesu w niszy dostaw żywości od rolników i jesteśmy teraz merytorycznie gotowi do skalowania działalności e-commerce - zapewnia.

Od listopada 2018 r. zamówienia w Pora na pola mogą składać mieszkańcy sześciu miast Polski: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Poznania, Katowic i Wrocławia. Spółka prowadzi obecnie prace nad wdrożeniem wysyłek żywności do każdego miejsca w Polsce.