Przypomnijmy, że sieć Swipbox współpracuje już z DHL Parcel.
Współpraca pozwoli zapewnić klientom DHL Express większą elastyczność wyboru sposobu dostawy i znacznie usprawni proces tzw. „last mile”, czyli ostatniego etapu doręczenia przesyłki. Dzięki współpracy z sieciami sklepów Biedronka i Carrefour w Polsce znajduje się już niemal 200 automatów. Ze względu na rosnący popyt na zautomatyzowane punkty odbioru firma SwipBox ma w planach postawić do końca roku nawet 1000 urządzeń tego typu.
Automaty SwipBox pozwalają rozbudować sieć punktów odbioru przesyłek, które stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Współpraca z DHL Express była więc naturalnym krokiem dla rozwoju obu firm – komentuje Michał Czechowski, Dyrektor Zarządzający SwipBox Polska.
Z doręczenia do automatu SwipBox można skorzystać w ramach usługi DHL Express On Demand Delivery lub przy wyborze punktu dostawy w e-sklepie. Ze względu na zlokalizowanie urządzeń wewnątrz sklepów, paczki są chronione przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a także objęte monitoringiem. Wygodę tego rodzaju dostawy zwiększa fakt, że po doręczeniu do automatu przesyłka będzie czekała na odbiór przez 3 dni.