Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Stokrotka rusza z akcją lojalnościową. Po zakupach za 750 zł akcesoria kuchenne za 1 gr



dlahandlu.pl - 28 marca 2019 17:07


28 marca sieć supermarketów Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne marki Nutrifresh. Akcja potrwa do 14 sierpnia.

Każdy, kto dokona jednorazowych zakupów w sklepach sieci za kwotę min. 25 zł lub jej wielokrotność, otrzyma znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, klienci będą mogli zakupić wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh za 1 grosz. Autorem konceptu kampanii jest TCC Retail Marketing.

W ofercie Nutrifresh znajdują się produkty, które umożliwią zarówno przygotowywanie, przechowywanie, jak i spożywanie posiłków poza domem. Są to pojemniki próżniowe o różnych pojemnościach, które odebrać można za 30 znaczków. Na lojalnych klientów czekają również pojemniki z przegródkami, miarka oraz zestaw do krojenia owoców i warzyw.
Wydawanie znaczków potrwa od 28.03. do 13.08.2019 r., a odbieranie produktów promocyjnych potrwa do 21.08.2019 r