Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Oferta e-sklepu Lidla dostępna dla klientów z całej Polski



dlahandlu.pl - 5 kwietnia 2019 09:35


Dzisiaj oficjalnie wystartował sklep internetowy sieci Lidl. Oferta produktowa będzie zmieniać się aż trzy razy w tygodniu. Na początku w sklepie znalazło się ponad 650 artykułów. Następnie liczba dostępnych produktów będzie systematycznie wzrastać. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce.

 Lidl-sklep.pl zdecydowanie zwiększy dostępność produktów oraz ułatwi dokonywanie zakupów – szczególnie klientom, którzy dotychczas nie mieli sklepu Lidl w pobliżu miejsca zamieszkania.

– Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji – podsumowuje Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.
– Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientów – podsumowuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Za zakupy w Lidl-sklep.pl klienci będą mogli dokonywać płatności przelewem internetowym, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Zamówienia będą dostarczane do klienta w czasie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówienie. Koszt dostawy za zakupy do 149 zł będzie płatny 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów. Zwrot będzie bezpłatny przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.